diumenge, 6 d’abril del 2014

QTS. Què t'ha semblat?: "Babet"


“Em van portar (ho dic així perquè jo no tenia massa interès en anar-hi) a veure Babet, al Versus, un teatre que no coneixia i que tampoc m’atreia massa anar-hi (no sé perquè, total està al costat del TNC).

Doncs m’ho vaig passar molt be. És un musical sense pretensions però molt entretingut, ben trobat i molt ben interpretat, ben cantat i ben “tocat” pel mestre. Si, va ser una experiència molt agradable i les butaques del teatre son les més còmodes que he trobat. Tot plegat un encert. Va estar molt be. Vull aprofitar per felicitar a les tres protagonistes”. 

 Manuel

Nosaltres volem afegir que es tracta del Trio Les Cot i que el títol sencer de l'obra és “Babet, cuina a 3 veus”. Ja varem publicar un article, a primers de febrer, amb motiu del inici de la nova temporada al Versus Teatre, carrer Castillejos num. 179.

Si voleu recuperar aquest article i escoltar un track musical de l’obra, ho podeu fer des de aquest LINK


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More