dimarts, 8 d’abril del 2014

QTS. Què t'ha semblat? Concert Musicae


El passat dissabte vaig  anar al  Petit Palau  al  concert  de la  Orquestra
Camera Musicae de Tarragona, amb la soprano Núria Rial. Quin gran descubriment per nosaltres aquesta cantant i amb l'orquestra va ser un cúmul d'emocions des de bon començament, però quan van interpretar les 5 peces de Txaikovski ja va ser impressionant de veritat.

Jo vaig tenir la pell de gallina tota l'estona i varies vegades vaig tenir d'aguantar-me les llàgrimes. Feia molt de temps que no em passava.
No tinc paraules.

Esther S.

1 comentaris:

Moltes gràcies Esther, per les teves paraules!!!

Si vols estar en contacte amb nosaltres ho pots fer via xarxes socials (Facebook, Twitter o Instagram) o per email info@orquestracameramusicae.com!

Una abraçada,

l'Equip artístic de l'Orquestra Camera Musicae

Publica un comentari a l'entrada

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More