dimecres, 2 d’abril del 2014

QUÈ T'HA SEMBLAT?: "L'orfe del clan dels Zhao", al Romea

Iniciem aquest espai en el que ens agradaria que compartissiu les vostres opinions, amb aquest comentari del nou muntatge de La Perla 29, que es va estrenar al Teatre Romea la setmana passada.

"Pot ser pel títol o la temàtica, aquesta obra pot semblar poc atractiva, però el seu elenc d’actors a mi particularment, em va cridar l’atenció, i ahir vaig anar a veure-la. Evidentment, no solament no em van decebre, sinó que em van impressionar profundament.
A l’entrar em va sorprendre el muntatge, no entenia el perquè havien tingut que modificar l’estructura del teatre, ja que si necessitaven un espai amb aquella característica podien haver-la representat a la “biblioteca”, que al cap i a la fi està al mateix carrer, però aviat me’n vaig oblidar daixò.
L’obra en sí ja es molt bona, i l’adaptació fantàstica, però els actors la magnifiquen.
Julio Manrique va estar “brutal”, em va emocionar tant que em costava contenir les llàgrimes, i els mocadors es sentien per tot el teatre.
Una altra cosa que em va cridar l’atenció va ser el silenci amb el qual tothom seguia l’obra, ja que al principi sempre hi ha qui estossega, però tot i que son dues hores seguides, no decau ni per un moment la tensió, i la gent quasi es va oblidar de “respirar”. 
Jo, que he fet teatre uns quants anys, reconec que el treball que fan aquests actors es immillorable, han d’acabar esgotats cada vegada, hi posen tota la seva energia fent que “visquem” l’espectacle en lloc de “veure’l”, que és quelcom molt diferent. 
Gràcies, gràcies, gràcies" 
Lidia Salas 

Aprofitem per recuperar el nostre article i l'entrevista amb Lluís Marco en aquest LINK

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More