dijous, 3 d’abril del 2014

Què t'ha semblat? Boig x tu


(Comentaris dels espectadors. Anima't a compartir la teva experiència)

"Em sembla collonuda aquesta iniciativa vostre i voldria comentar que vaig anar a veure Boig per tu, al Teatre Borràs.
No té una escenografia brillant i a algún dels cantants al ser tan joves potser encara els falta rodatge, però la veritat és que m'ho vaig passar molt i molt be.

També volia dir que em va fer molta gràcia que vaig veure una parella de la meva quinta amb un parell de criatures, la petita debia de ser com la meva, d'uns quatre anys més o menys, i quan la vaig veure lo be que s'ho passava, ballant i tot, em va saber greu no haver-hi anat amb la meva, i també hi vaig veure un noi amb deficiència que quan el vaig veure com aplaudia, em vaig emocionar.
Realment és un espectacle per a tota mena de públic i per anar-hi a passar-ho be.
Gràcies.
Merche" 

Volem aprofitar per recuperar l'article i l'entrevista amb Ricard Reguant, quan ens parlava d'aquest muscical, el dia de la presentació a la prems, pocs dies abans del seu estrena al Barts.
La podeu escoltar des de aquest LINK

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More