dilluns, 7 d’abril del 2014

QTS. Què t'ha semblat?: "L'Orfe del clan dels Zhao"


"He anat al Romea a veure aquesta obra. M'ha impresionat el muntatge i la interpretació la vaig trobar magnífica. Julio Manrique em va agradar moltíssim i la resta d'actors  també estan fantàstics.

El que no em va acabar de convercer va ser la música, em va desconcertar els diferents estils, alguns d'ells crec que fins i tot fora de lloc, en canví els sons orientals hi lligaven estupendament. I les cançons si no hi fossin tampoc passaria res. Penso que en el context de l'espectacle son prescindibles, igual que "la gorra" que també m'hi sobrava.
I la baralla d'espases es nota que està molt treballada, però poc convincent.

Però en general, un notable".

 Signa aquest comentari:  Un amant del Teatre

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More