Els Amics de La Perla 29 llencen una campanya a les xarxes socials per escampar la #perlamania
L'objectiu d’aquesta acció és donar a conèixer la tasca de l’associació
i fomentar l’adhesió de nous socis
L’associació Amics de la Perla 29 (#AsSocPerla) ha llençat una campanya de tres vídeos a les xarxes socials per donar a conèixer la seva tasca i fomentar l’adhesió de nous socis. La campanya mostra uns vídeos en què diverses persones “pateixen” brots de #perlamania en situacions quotidianes, consistents en rampells en què els protagonistes es veuen recitant algun fragment d’obres que ha representat La Perla 29.
Des que es va llençar el primer dels vídeos, a principis de maig, els espots han acumulat en total prop de 1.500 visualitzacions a YouTube.
L’eslògan de la campanya és “El teatre de La Perla 29 ha entrat a la teva vida, ja és hora que tu entris a la seva! Fes-te soci d’#AsSocPerla, Amics de La Perla 29”.
#AsSocPerla va néixer al març de 2013 a partir del desig d’un grup d’espectadors de vincular-se més estretament amb la companyia La Perla 29. L’associació treballa per divulgar l’activitat teatral de La Perla 29, organitzar activitats amb la finalitat de gaudir i donar a conèixer les produccions escèniques de la companyia (debats, presentacions, preestrenes, assajos a porta tancada, etc.), proporcionar als associats informació i proximitat en relació amb les produccions escèniques de La Perla 29 i promoure activitats de caire divulgatiu i formatiu al voltant de les arts escèniques i de la cultura.
Dos anys després de la seva creació, #AsSocPerla compta amb 272 socis i sòcies.
Podeu veure els vídeos clicant a les imatges:
#perlamania (part 1)
#perlamania (part 2)
#perlamania (...i part 3)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada