DIDO RELOADED / GO, AENEAS, GO! (ÒPERA LÍQUIDA DE CAMBRA)
ÒPERA DE BUTXACA I NOVA CREACIÓ
A l'espai Lliure de Montjuïc, del 26 al 30 de novembre.
Sis creadors han estat convocats per l'OBNC per elaborar una ‘òpera líquida de cambra’ a partir del mite clàssic de Dido i Enees. Són els compositors Xavier Bonfill, Raquel García-Tomás, Joan Magrané i Octavi Rumbau, la dramaturga Cristina Cordero i el director escènic Jordi Pérez Solé. El resultat: òpera contemporània per a una Europa en crisi.
Dido reloaded mostra els dilemes de la protagonista femenina, líder d’un país europeu que viu en pròpia pell l’etern conflicte entre el desig i el deure de tot governant. La trobada de Dido i Enees suposa l'encreuament de camins entre dues cultures, i el seu conflicte d'amor sorgeix dels quefers polítics que van mes enllà dels seus propis anhels personals. Dido té por de lliurar el seu amor a Enees i que això afecti els seus deures com a dirigent.
Els déus mitològics ens queden ben lluny, però... no són els diners, els mercats, les expectatives de creixement o la prima de risc, el que ens fa tan vulnerables com els humans d'aquests relats?
Intèrprets: Anna Alàs i Jové / María Hinojosa / Joan Ribalta
clarinet Víctor de la Rosa / violoncel Cèlia Torres
Trobareu més informació en aquest LINK
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada