divendres, 2 d’octubre del 2015

Autorretrato de un joven capitalista español, al Teatre Goya


"Autorretrato de un joven capitalista español"
d'Alberto San Juan, que ell mateix interpreta i també n'assumeix la direcció,
es podrà veure al Teatre Goya en 6 úniques funcions:
del 6 a l'11 d'octubre
Sinopsi:
Alberto San Juan, membre fundador de la companyia Animalario, ens presenta la seva visió sempre crítica i amb humor de la nostra actualitat i la nostra història. Un monòleg en el qual l’actor reflexiona sobre la crueltat i la injustícia de la societat actual.

"Soy capitalista. Tengo cuenta en un banco que especula con alimentos. Tengo un seguro médico privado. Tengo la luz contratada con una empresa que roba a sus clientes porque su objetivo es el máximo beneficio. Cuando trabajo cobro el sueldo más alto que pueda conseguir, sin preocuparme de cuál es el sueldo y el resto de las condiciones laborales de mis compañeros. Puedo ayudar económicamente a un amigo, pero nunca a costa de rebajar mi nivel de vida. Quiero preservar mi fama, mi cotización comercial, mis propiedades. La sociedad en la que vivo es injusta hasta la crueldad. Me gustaría que cambiase, pero no estoy dispuesto a perder en el intento aquello que he logrado acumular. Estoy hablando muy en serio.-"
Alberto San Juan

Podeu veure un vídeo promocional en aquest   ENLLAÇ

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More